Online'is

24. oktoober 2016

KUIDAS KASUTADA NEUROTEADUST, ET SAADA LOJAALSEID PÜSIKLIENTE?

 

Neuroteaduse kasutamise eesmärk müügi, turunduse jms juures seisneb müügitsükli lühendamises. Teiste sõnadega tähendab see mittekliendi saamist eluaegseks kliendiks … kiiremini! Peaksime kasutama seda teaduslikumat lähenemist igasuguses kommunikatsioonis.

Tänapäeval takerduvad paljud ettevõtted arvamusse, et kui nad on info potentsiaalse kliendini viinud, siis on nad turundamisega hästi hakkama saanud. Meie bioloogilist ülesehitust arvestades aga ei ole see kaugeltki nii.

Kui turundus, bränding, tekstide ja videote tootmine või muud müügimeetodid ei tekita inimeses tõelist bioloogilist muutust, siis ollakse tegelikult vaid aega raisanud. Sõnad ja pildid võivad olla ilusad, kuid tuleb küsida, kas need mõjuvad ka selliselt, et muuta potentsiaalsed kliendid pikaajalisteks?

Potentsiaalne klient teeb ostuotsuse ainult olukorras, kus aju läheb ühest keemilisest seisundist teise.

See muutus peab toimuma viisil, kus pakkumine köidab kliendi tähelepanu ja omab tema jaoks olulist tähendust.

Oluline on meeles pidada, et informatsioon ise ei muuda midagi! Selleks, et ostja tähelepanu tulemuslikult köita, peab info olema edastatud moel, mis toob kaasa neuroloogilise muutuse kliendi ajus.

Hea näide sellest, kuidas info iseenesest muutust ei loo, on järgmine fakt – kõik teavad, et kalorid teevad neid paksuks; sellegipoolest on väga suur hulk inimestest ülekaalulised! See väide eraldiseisvana ei tekita vastuvõtjas piisavat bioloogilist stimulatsiooni, et käitumist muuta (antud juhul muuta oma toitumist).

24. oktoober 2016

kell 19.00


Online’is


screen-shot-2016-10-02-at-13-44-01


Registreeri ja osta pilet siit

 

Webinari käigus saad teada:

Kuidas saada kiiremini tippbrändiks oma valdkonnas;
Kuidas kasutada neuroteadust oma turunduses ja brändimises;
Kuidas saada lojaalseid püsikliente.


Veebiseminar toimub inglise keeles!

Esineja

JW Wilson

Neuroteadlane

JW Wilson on The Advanced Learning Institute asutaja, mis on ligi 30 aastat teaduslikult uurinud, kuidas meie aju infot vastu võtab ning mil viisil neid teadmisi rakendada ettevõtluses.

Wilson on arendanud ja juhtinud mitmeid ettevõtteid, sh suuri koolitusfirmasid, mille kliendid on Fortune 500 ettevõtted nagu IBM, Kodak ja AT&T. Tema oma on olnud suurim ajakirjade turundamisega tegelev firma Vaikse ookeani regioonis. Lisaks on Wilson algatanud üle 20 eduka start-up’i.

Ettevõtted maksavad suurusjärgus 20 000$ selleks, et teda üheks päevaks oma ettevõtet nõustama saada.

Registreeri ja osta pilet siit

1. Vali endale sobiv pilet ning kogus

2. Kliki “Lisa korvi” nupule, mis viib sind ostukorvi

3. Kui sul on olemas sooduskood, saad selle sisestada ostukorvis

4. Ostu vormistamiseks sisesta oma ja osalejate kontaktandmed ning vali makseviis

 

 

 

Koolitus on välja müüdud!

Notify me. We send you a message on your e-mail, if more tickets become available

Ostule kehtib ka meie Raha Tagasi garantii: Kui tunned mingil põhjusel, et see koolitus ei täitnud sinu ootusi, siis anna sellest ürituse käigus märku ja maksame sulle kogu raha tagasi.

Kontakt

Kerli Hansen

Edu Akadeemia

Vastan sulle esimesel võimalusel

Kui soovid helistada, tee seda numbril: +372 534 69518